Dupa cum stiti sau nu eu joc un joc online numit TALES OF MAGIC

http://www.talesofmagic.ro/?c=1&u=345001409

Azi am vrut sa arunc 9 euro pentru cateva cristale.

Folosind metoda de plata prin sms oferita de mobilpay.ro.

Trimit numele de telefon pentru validare si primesc un SMS cu un cod de validare care trebuia sa il trimit prin SMS inapoi.

Toate bune si frumoase pana cand a venit timpul sa trimit confirmarea.

Dupa ce am trimis codul primesc SMS in care spunea cam asa:

„Codul introdus de Dumneavoastra este INCORECT.Va taxam cu 9.05 EUR.Pentru support vizitati mobilpay.ro „

Si mi-a luat si 9.05 euro din cont.

Intrebarea este:Daca gresisem codul,lucru care defapt nu s-a intamplat,nu era frumos sa iti trimita un sms in care sa retrimiti codul?Nu avea rost sa iti ia 9 eur doar ca sa te fure.

Problema nu este doar la acest serviciu.Am mai avut probleme cu servicii ca allopass si onebip.

Ce este de recunoscut:Daca trimiti mail catre ei,in 20 minute maxim problema este rezolvata dar nu vad de ce trebuie sa se comita astfel de greseli in rularea unor procese simple.